14 Mayıs 2013 Salı

Ne Yiyoruz, Ne Yediriyoruz?

Bu akşam köfte yapacakken değişiklik olsun diye içine patates rendeleyecektim. Fakat sebzelikten patatesi alınca  "cücüklenme" diye tabir ettiğim her zamanki görünümünden oldukça farklıydı. Yanlış hatırlamıyorsam bir yerde okumuştum; cücüklenen patatesi yemeyin diye...
Konuda uzman değilim,ama en kısa zamanda uzman arkadaşlarıma danışıp sizlere de bilgi veririm, resimde gördüğüm zavallı patatesin nesi olduğunu...Tabi ki o patatesi yemedik, fakat düşünüyorum o patateste zararlı maddeler varsa yediğimiz diğer şeylerde de var.Ve ben şimdi bir anne olarak malesef çocuğuma ne yedirdiğimi bile bilemiyor olmanın haklı kaygısını yaşıyorum.

 

Sizlerin bir fikri varsa; beni aydınlatırsanız çok sevineceğim. Umarım boş yere kaygılanıyorumdur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder